allianne.reismee.nl

First Month

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag was het precies vier weken geleden dat ik met knikkende knietjes en trillende zweethandjes het vliegveld richting Londen instapte. Wat is deze maand snel voorbijgegaan!

Deze week was redelijk rustig. Ik merk dat alles steeds meer vanzelf gaat. Ik kijk al bijna niet meer op de 'Timetable' die in de keuken hangt waarop staat wat er per dag allemaal moet gebeuren.

Dit weekend had ik geen wilde plannen. Vrijdag ben ik met Dania (de Nederlandse Au Pair van de speeltuin) gaan lunchen. Het was erg gezellig en we zijn daarna nog wat winkeltjes ingegaan. Zaterdag was ik van plan naar de bibliotheek te gaan in Crystal Palace maar toen ik daar was bleek dat deze drie maanden dichtzicht i.v.m. verbouwingen. Dat wordt dus zoeken naar een andere bibliotheek. Gelukkig was het lekker weer en ben ik een stukje gaan wandelen. Zondag hadden Esther en ik afgesproken om iets te gaan doen en dat werd uiteindelijk picknicken in Brockwell Park. We hadden eerst bij Sainsbury's even boodschappen gedaan en we kwamen naar buiten met genoeg eten voor 3 dagen. Eenmaal in het park zochten we een rustig plekje uit om lekker van het zonnetje te genieten. Alleen wat je niet echt voelde als je liep maar wel als je ging zitten was de harde wind die alles nogal koud maakte. Na een gezellige middag ging ik weer richting huis in een overvolle bus. Ik had het tenminste niet meer koud..

Ik heb het prima naar mijn zin hier, vooral nu het weer steeds beter wordt! Maar ondanks het lekkere weer schrijf ik deze blogpost wel met een doos tissues naast me. Niet omdat ik er zo emotioneel van wordt maar omdat ik snotverkouden ben. Dat is een klein minpuntje van afgelopen- en deze week. Ik denk dat het komt door het wisselvallige weer. De ene dag loop ik in mijn blouse naar school en de andere dag pak ik mijn winterjas weer van de kapstok. Vanaf gisteren is het hoesten ook erger geworden en heb ik daardoor vannacht erg slecht geslapen wat niet echt handig was op de maandag aangezien deze meestal het intensiefst is. Ik heb me vandaag behandelt met kinderhoestdrank maar ik zal morgen toch echt even goede medicijnen moeten halen.

Ook mis ik het muziek maken dus ik had gezocht naar orkesten hier in de buurt en ik vond de "All Saints Concert Band". Nadat ik ze een mailtje had gestuurd kreeg ik te horen dat ik welkom ben om een keertje mee te doen om te kijken of het wat is. Ik was van plan om vanavond te gaan , maar omdat ik zo aan het hoesten ben wilde ik ze dat niet aandoen. Dus wie weet volgende week!

Dit was het wel voor vandaag. Ik ga nog maar even een lepeltje kinderhoestdrank naar binnenwerken en duimen dat ik vannacht iets beter ga slapen.

Bye bye,

Allianne


Reacties

Reacties

Lotta

Lekkere cliff hanger heur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active