allianne.reismee.nl

Two Months In

Hallo allemaal,

Oeps.. het is nogal een tijdje geleden sinds de vorige blogpost. In de tussentijd is er natuurlijk nog wel wat gebeurd. Ik ga jullie niet lastig vallen met informatie van drie weken dus ik zal proberen het een beetje samen te vatten.

Mijn laatste blogpost was net voor de Easter Break. Ik kan je vertellen, die is inmiddels voorbij en ik heb het overleeft! We hebben heel veel dingen gedaan. Van de kinderboerderij tot aan de bioscoop en de kermis, en vooral heel veel speeltuinen. Toen was het weer nog zo lekker dat we gewoon zonder jas weg konden. Dat is nu wel heel erg omgeslagen.

In het paasweekend was Jane jarig en hielden we een barbecue. Er kwamen verschillende vrienden en familieleden en ook de vader en stiefmoeder van Nic. Ze waren heel erg aardig en vonden het erg leuk dat ik uit Nederland kwam. Ook was er een Nederlandse vriendin van Jane die al een aantal jaren hier woont. Ze vond het heel erg fijn om even een gesprek te kunnen voeren in het Nederlands. Dat was best wel even gek tussen al dat Engels om je heen ineens in het Nederlands te praten.

Vorige week woensdag was het dan zover; de kinderen moesten weer naar school. Ik vond deze twee weken best lekker omdat het even iets anders was dan de dagelijkse sleur waar je toch best snel in terecht komt, maar het was ook wel heel erg fijn dat je niet de hele dag je aandacht hoeft te verdelen over twee kindjes.

Afgelopen maandag ben ik weer naar het orkest geweest. Dit was de eerste officiële keer omdat er de vorige keer twee orkesten waren en het nogal chaotisch was. Ze waren echt heel erg aardig en ik mocht meelezen met een wat oudere man. Hij vond het heel gezellig zei hij na afloop. Wel moet ik zeggen dat de gemiddelde leeftijd binnen dat orkest nogal hoog ligt. Maar dat maakt helemaal niet uit want het was hartstikke gezellig. Helaas is het aanstaande maandag niet omdat het hier dan 'Bank Holiday' is. Dus nog een weekje wachten.

Ik besefte me dat ik hier al twee maanden ben! De tijd gaat supersnel maar toch voelt het alsof ik hier al veel langer ben. Best gek hoe snel je aan alles went.

Morgen is het Koningsdag! Ik ga mijn oranje shirt uit de kast halen die ik afgelopen zaterdag speciaal heb aangeschaft. Morgen vier ik het niet echt omdat ik gewoon moet werken, maar zaterdag gaan we met verschillende Nederlandse au pairs naar het Nederlandse cafe 'De Hems' in Londen. Gezellig met schminkvlaggetjes op onze wangen in het openbaar vervoer. Hoe dit was kunnen jullie lezen in de volgende blog. En ik beloof dat die sneller komt dan deze.

Met deze korte update ben ik weer terug op mijn blog!

Tot de volgende keer,

Allianne

Reacties

Reacties

Carla

Gelukkig dat het goed met je gaat. We missen je wel hier maar we zijn alweer aan het aftellen. Geniet ervan en tot snel.????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active