allianne.reismee.nl

4 Months

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels al weer bijna een maand verder sinds de vorige blogpost dus ga er maar weer lekker voor zitten.

5 juni kwam mijn host familie met een enorme jetlag terug van hun vakantie naar Amerika. Die dag hebben ze vooral veel geslapen want de dag daarna begon school weer! Deze week was het voor ons allemaal een beetje inkomen na zo'n heerlijke week vakantie. Maar we hebben het overleeft!

Die zaterdag was er een streetparty hier. Iedereen bracht tafels en stoelen en vooral heel veel eten mee. Er was een luchtkussen en veel watergevechten want we hadden heel erg geluk met het heerlijke weer. Het was een hele gezellige dag en er hing een hele relaxte sfeer.

Een nieuwe werkweek brak aan waarin alles eigenlijk wel zoals normaal verliep. Deze week begon ook het Crystal Palace Festival waar ik zaterdag heen ben gegaan met Dania en haar vriendin. Het was ontzettend lekker weer en er was weer een overvloed aan eten. We hadden uiteindelijk een plekje in de schaduw gevonden waar we de middag hebben doorgebracht. Die avond ging ik weer oppassen bij de buren en dit keer werd het gelukkig iets minder laat.

Zondag had ik met Esther afgesproken voor een picknick hier in Crystal Palace Park want we hadden elkaar al ruim een maand niet gesproken! Het was prima weer voor een picknick en we hebben weer even bij kunnen kletsen.

Toen was het weekend al weer om! Ik weet dat ik het vaak zeg maar de tijd gaat ongelofelijk snel. Juni is ook weer omgevlogen. Nu ik alles zo aan het opschrijven ben voor jullie lijken al die dingen die ik heb gedaan nog helemaal niet zo lang geleden maar het is toch alweer eind juni.

Afgelopen week was een beetje chaotisch. Margot's juf die haar altijd vanaf George's school meeneemt naar haar school was maandag en dinsdag ziek dus moesten we even bekijken hoe we het gingen doen. Maandag werkte Jane thuis dus bracht zij haar naar school met de auto. Dinsdag besloten we dat Margot een dagje thuis bleef van school. Die ochtend zijn we naar een 'playgroup' gegaan hier in de buurt en 's middags hebben we koekjes gebakken, een smoothie gemaakt en een picknick gehouden in de tuin. Ze vond het zo leuk dat ze vanochtend vroeg of we weer een 'stay at home day with Allianne' gingen doen.

Woensdag moest George naar de tandarts en werkte Nic thuis zodat hij hem onder schooltijd naar de tandarts kon brengen. De rest van de week verliep weer zoals altijd.

Afgelopen zaterdag gingen Dania en ik naar Brixton Rooftop. We hadden eigenlijk verwacht dat dit meer een festival zou zijn maar dit bleek ook weer een plein vol met verschillende eettentjes en muziek. Waar helemaal niets mis mee is want we hebben een hele gezellige dag gehad.

Zondag gingen we naar Baywatch. Daar had ik denk ik het meeste zin in. En de film was echt heel erg leuk. De bioscoop zat midden in een winkelcentrum dus dat was nogal gevaarlijk voor ons. We konden de verleiding niet weerstaan en zijn nog een aantal winkels in gegaan en al het geld dat we mee hadden genomen uitgegeven.

De laatste week van juni is alweer aangebroken. En daarmee tegelijkertijd mijn laatste 6 weekjes. Maar er staan nog een heleboel leuke dingen gepland voor de komende weekenden!

So stay tuned!


Liefs, Allianne

Reacties

Reacties

Mariken

Supernice, veel plezier nog de komende weekenden

HANS

Leuk dat je het zo naar zin heb. En nog veel plezier de komende weken.

Carla

We zijn aan het aftellen

Iris

Wat leuk om weer een verhaal van je te lezen! Wat een ervaringen!!! Geniet nog de komende weken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active