allianne.reismee.nl

5 Months In

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een update van de laatste paar weken!

In het eerste weekend van juli was er op zaterdag de summer fair. Dit was een soort feest van George's school waar er verschillende dingen te doen waren voor de kinderen. Dania en ik gingen daar helpen vanaf twaalf uur tot vier uur. Van twaalf tot twee zaten we bij de 'Princess and Prince pampering' daar konden ze hun nagels laten lakken, haren in laten vlechten en een massage krijgen. Dat laatste werd het meest door de ouders gebruikt. Vanaf twee tot vier gingen we schminken. Dit was mijn eerste keer dus ik was erg benieuwd hoe ik het er vanaf zou brengen. Uiteindelijk ging het best wel goed en gingen de kindjes eigenlijk allemaal blij weg.

De zondag daarna was George jarig en gingen Dania en ik naar het mooie Oxford. Daar hebben we wat rondgelopen, een kerk bezocht en vooral leuke winkeltjes bezocht. Toen we 's avonds terugkwamen in Crystal Palace gingen we eten bij '400 Rabbits' een pizzatent hier in de buurt.

Toen brak er weer een nieuwe werkweek aan en ik besefte me dat dit de laatste volle maand zou zijn. Ik geniet nog meer van de kleine momentjes met George en Margot. Margot laat heel erg merken dat ze me lief vindt door dit te zeggen of me een dikke knuffel te geven. George is iets afstandelijker maar laat af en toe ook merken dat hij het niet zo erg vindt dat ik er ben. Bijvoorbeeld toen ik hem Lego had gegeven voor zijn verjaardag.

Dat weekend was weer een gezellig volgepland weekend. Die vrijdagavond gingen Dania en ik naar Wicked en ik wil nu nog steeds nog een keertje. Wat was dat een goede musical! Toen ik uiteindelijk thuis was laat in de avond lag iedereen al op bed dus ik ging zo zachtjes mogelijk ook naar bed.

De volgende ochtend ging mijn wekker om half acht al weer af om in de wachtrij te gaan staan voor Ed Sheeran tickets. Met mijn laptop naast mijn bed kon ik nog een klein dutje doen totdat de verkoop begon en toen was het hopen en wachten. Gelukkig was het wachten het waard want Kirsten heeft drie tickets weten te scoren. Dus 28 juni 2018 gaan Isa, Kirsten en ik naar Ed Sheeran! De rest van de dag heb ik met de familie hier thuis doorgebracht en niet heel veel bijzonders gedaan.

Die zondag gingen Dania en ik iets heel gevaarlijks doen.. Shoppen! We gingen naar het winkelcentrum van Stratford en ik had van tevoren al gehoord dat het een erg leuk en vooral groot winkelcentrum was en dat hebben mijn voeten en portemonnee zeker gemerkt! Ik mag hierna nog één keer goed shoppen van mijzelf en ik hoop maar dat alles uiteindelijk weer in de koffers past. En anders moet ik maar tien shirts over elkaar aan gaan dragen in het vliegtuig.

En ook dat weekend vloog weer voorbij en toen zaten we alweer in de tweede volle week van juli. Ik hoefde deze week maar drie dagen te werken want donderdag ging ik naar huis voor een weekend! Jane bracht me rond half twee naar het station en om half drie was ik op Gatwick Airport. Ontzettend snel was ik door de security en toen was het een kwestie van wachten. Toen ik nog thuis was, werd er al bekend gemaakt dat mijn vlucht een halfuur vertraagd was maar dat ik nog steeds de normale tijd op het vliegveld moest zijn. Eenmaal op het vliegveld werd mijn vlucht vertraagd naar een uur, anderhalf uur en uiteindelijk tweeënhalf uur. Mijn originele vlucht zou rond 17:20 de lucht in gaan maar uiteindelijk werd dat 20:00. Iets later dan gepland kwam ik dus in Amsterdam aan en na een uurtje in de auto was ik dan echt weer in, hoe Margot het altijd noemt, mijn Nederlandse huis. Het was heel vreemd om weer in mijn eigen bed te liggen en ik moest best wennen aan al de geluiden. Maar gelukkig was ik zo moe dat het niet heel lastig was om in slaap te vallen.

Vrijdag was het dan zover; Teunine's bruiloft! Om half acht heb ik eerst even een broodje hagelslag naar binnen gewerkt en toen de jurk aan, make-up op en op weg naar de kapper. Na een uur gekruld en gestyled ging ik naar Teunine's huis, waar ik uiteindelijk iets te laat was maar dat zijn de meesten wel gewend van mij denk ik. Het was echt een hele leuke en mooie dag en ik heb er heel erg van genoten. Heel erg veel mensen gezien die ik al een lange tijd niet gezien had dus het was erg leuk om even bij te praten.

Zaterdagochtend ging ik met mama ontbijten bij de Hema en kocht zij voor George en Margot een klein cadeautje. Ik had haar verteld dat Margot heel erg van magisch zand houdt maar nu alleen bruin zand heeft en ze graag een kleurtje zou willen. Uiteindelijk vonden we blauw magisch zand voor haar en een bellenblaasraket voor George. Daarna ben ik naar Isa gegaan en daar de hele middag zitten kletsen. 'S avonds heb ik nog even met Thera en Emily afgesproken en toen was het weer tijd om naar huis te gaan. Eenmaal weer in mijn 'Engelse huis' gaf ik de cadeautjes en Margot was door het dolle heen met haar blauwe zand en ze hield het de hele tijd onder haar arm. Toen ik weer op mijn kamer was klopte ze op mijn deur. Ze kwam binnen met haar bruine zand en vertelde me dat ik het bruine zand mocht hebben. Ook gaf ze me een knuffel en zei dat ze me heel erg gemist had. 'Smelt'

Na dat leuke en vooral korte weekend was het weer tijd voor een nieuwe werkweek en tegelijk de laatste schoolweek! Ik merk dat iedereen er aan toe is. Vandaag was de laatste schooldag en werden er verschillende picknicks gehouden om het te vieren. Vanochtend heb ik met Esther afgesproken bij 'Brown and Green' om even bij te kletsen en het was weer heel gezellig!

Dit weekend heb ik nog een aantal dingen gepland met Dania en dan gaat vanaf volgende week de vakantieperiode in.

Wish me luck!


Liefs,

Allianne

Reacties

Reacties

Carla

Heb ik je even gemist in Achterberg? maar ja de weken gaan we nu echt aftellen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active